Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Mocht er onverhoopt een klacht zijn zoals een productiefout of een verkeerde levering, dan lossen wij dat graag voor je op. Stuur ons een mail met de omschrijving van je klacht en je ordernummer. Je ontvangt zo snel mogelijk antwoord van ons hoe we het probleem zullen aanpakken. Stuur de mail naar info@winkel-ondergoed.nl of stuur het via deze pagina.

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.